منتديات نديم الحب | Forums Nadim love |


 
الرئيسيةالمنشوراتالتسجيلدخول

 
 
Lionel Messi, the player announces his conversion to Islam Salah10
الاعضاء اخر عضو المواضيع اهلا بك يا تواجدك الاخير مشاركاتك
50018 https://almajro7.7olm.org/u50034 18275 182
ابحث في المنتدى
    مركز رفع الملفات
المساعدة ألقران الكريم أضف موقعك
مشاركات اليوم ألرئيسية
أتصل بنا استرجاع كلمة المرور
 



شاطر
 

 Lionel Messi, the player announces his conversion to Islam

اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
Nadim Rss
أداري عام

أداري عام
Nadim Rss

::::[بيـانـات العضـو]::: :
Lionel Messi, the player announces his conversion to Islam Y2zhx101 / 1001 / 100Lionel Messi, the player announces his conversion to Islam Y2zhx10

مَُشَارِكآتي : 2460
ألعمــُـر : 30
نَقَّاطَيّ : 2913
سَمِعَتيََ : 13
ألقــسم ألمفــُضل : مواضيع Rss
دولـتـي : اليمن
جـنســي : ذكر
العمل : طالب
الهواية : السباحه
المزاج : Lionel Messi, the player announces his conversion to Islam 326c7a12
لا اله الا الله

There is no God but Allah
Islam is a religion of peace
Islam rejects terrorism and violence
Islam is a religion of my life
استغفر الله العظيم
سبحان الله وبحمدة
سبحان الله العظيم
لا اله الا الله


معلومات واضافات
Groups forum Nadim Love:







Lionel Messi, the player announces his conversion to Islam Empty
مُساهمةموضوع: Lionel Messi, the player announces his conversion to Islam   Lionel Messi, the player announces his conversion to Islam Emptyالجمعة مارس 25, 2011 12:44 pm

Lionel Messi, the player announces his conversion to Islam
الاعب ليونيل ميسي يلعن اسلامة الله واكبر
النبي،محمد،صلى،الله،عليه،وسلم،اسلام،مسلم،دين،ديانه،موقع،ماهو،كيف،على،من،فوق استخدام،شرح،عربي،انجليزي،كيفيه،طرق،اين،متى،الارهاب،ماهو،دخول،مسيحي،موضوع Prophet, Muhammad, peace, God, he, him, Islam, Muslim, religion, religion, location, what, how, to, from, click Use, explain, Arabic, English, how, methods, where, when, terrorism, what, entry, a Christian, the subject of

وقبل البـدا بالكـلام صلـوا معي على رسول الله سيدنـا وحبيينـا محمد
صلـوات الله وسـلامه عليـه وعلى آلـه وصحبـه أجمعين ومن تبعـه بإحسـان إلى يـوم الديــن .
يسـرني و يشـرفني أن أضع بين أيديكم
اسلام ليونيل ميسي حيث اعلن ميسي اسلامه Messi announced Islam
Lionel Messi, the player announces his conversion to Islam 6019alsh3er
اعلن نجم نادي برشلونة ومنتخب الارجنتين النجم الشاب (ليونيل ميسي) اسلامه حسب موقع كورة وقال ميسي الاسلام يحمل رساله هادفة الى السلام والمحبة . ومن الجيد ان يكون المرء مسلما لان شخصية الاسلام تتجسد في المسلم كما لو انة ولد ليكون مسلما وامر الديانة هو حرية شخصية لايمكن لاحد التدخل فية.
واضاف: انا على قناعة تامة باسلامي وكوني مسلما لايعني ان يقل عطائي اونقصان جزء من جسدي او ماشابة ذلك , اتمنى الا تتغير نظرة الناس الي بعد اسلامي وخاصة ادارة برشلونة ولاعبية وادارة منتخب الارجنتين ولاعبية ايضا وغيرهم من المقربين والمحبين لي .



منقول من جريده الشرق الاوسط اليوم الاربعاء (( 8 _ رجب _1427هـ)) نقلا من موقع كوره

وهذي نبذة عن حياته 1 ملف من رنيم :fishing1:

من طفل مريض الى ملك للملاعب

ليونيل ميسي (Lionel Messi) (ولد في 24 يونيو عام 1987، في روساريو، الأرجنتين) هو لاعب كرة قدم أرجنتيني، يلعب في نادي برشلونة الإسباني.

بدأ ليونيل ميسي باللعب في سن مبكر مع نادي نيويلز أول بويز. عندما كان يبلغ من العمر 11 عاماً، عانى من مرض نقص هرمونات النمو و الذي يحد من نموه، ولم يستطع أبويه أن يعالجوه في الأرجنتين لكلفة العلاج الباهظة، فانتقلوا إلى برشلونة، إسبانيا. بعد ذلك حاول ليونيل الانضمام إلى نادي برشلونة بالرغم من أن عمره 13 عاماً فقط. أبهرت مهاراته المسؤولين فقبلوه ليلعب مع نادي برشلونة B، الذي حقق معه انتصارات كثيرة، بمعدل أكثر من هدف واحد لكل مباراة. في أكتوبر عام 2004 شارك ليونيل مع أول مبارياته مع نادي برشلونة (الفريق الأول) ضد نادي إسبانيول، وكان ثالث أصغر لاعب يلعب مع صفوف الفريق الأول.

دخل ليونيل ميسي التاريخ من أوسع أبوابة عندما سجل هدفه الأول مع نادي برشلونة (الفريق الأول) أمام الباسيتي وذلك بعد تمريرة متقنة من قبل اللاعب الشهير رونالدينو ليسددها ميسي كرة ساقطة فوق حارس المرمى ، وبهذا الهدف يصبح ميسي أصغر لاعب في تاريخ برشلونة يسجل هدفاً ، وهو لم يتجاوز الـ17 عاماً .
وفي عام 2005 كانت الفرصة مناسبة لـليونيل ميسي لإثبات نجوميته عندما أستدعي لـمنتخب الأرجنتين للشباب وذلك للمشاركة في بطولة كأس العالم للشباب وبها بزغ نجمه وظهر للعالم عندما ساند وساعد منتخبه للحصول على البطولة بعد مستويات رفيعة أذهلت الجميع وليس أدل من ذلك إلا حصوله على لقبي الهداف وأفضل لاعب ليؤكد أفضليته المطلقة .

وفي نفس العام 2005 حصل اليافع الملقب بـ (ليو) على جائزة أفضل لاعب شاب أو الولد الذهبي الصادرة من مجلة توتو سبورت الإيطالية ، متفوقاً بذلك على العديد من الشبان الموهوبين كـواين روني و كريستيانو رونالدو و روبينهو وغيرهم .

وفي عام 2006 شارك مع ناديه برشلونة الإسباني في بطولة دوري أبطال أوروبا وساند فريقه بشكل جيد ، لعل أشهرها اللقاء الأوروبي الكبير الذي جمع برشلونة الإسباني مع نادي تشيلسي الإنجليزي والذي كان أحد مفاتيح الفوز في دور الذهاب ، وفي دور الإياب شارك لمدة 25 دقيقة فقط بعد إصابته بعضلة الفخذ الخلفية (العضلة الضامة) ولم يستطع متابعة اللعب ليخرج وهو حزين لعدم قدرته على اللعب بهذه الحالة .

ويعول منتخب الأرجنتين عليه كثيراً نظراً لثبات مستواه في مقابل تراجع مستويات زملاءه في نفس المركز الذي يلعب به ، ونظراً للنجومية الهائلة وهو بهذا العمر الصغير ، حتى أن مدرب الأرجنتين بيكرمان وضعه ضمن القائمة الأولية المستدعاة لكأس العالم 2006 بالرغم من كونه لم يشفى حتى الآن .

ويملك ميسي ألقابه عدّه لعل أشهرها (مارادونا الصغير) نسبه إلى الأسطورة الأرجنتينية دييغو مارادونا.


خليفة مارادونا موجود في برشلونة 2
ليونيل ميسي تحول من طفل مريض إلى الملك المنتظر لكرة الأرجنتين


لاختيار خليفة لدييجو مارادونا جرب الارجنتينيون عدداً من النجوم فلم يكن أحد منهم على “قدر المقام” البداية كانت أولا مع دييجو لاتوري (9 مباريات دولية وهدف واحد مطلع التسعينات وكان لاعباً في بوكا جونيورز) ثم أريل اورتيجا (89 مباراة دولية و17 هدفاً. كان صانع ألعاب المنتخب بعد ايقاف مارادونا خلال مونديال 1994 وبقي كذلك حتى مونديال 2002 من دون ان يفرض نفسه في اي من الاندية الاوروبية التي دافع عن ألوانها: بارما وسمبدوريا وفالنسيا، وبقي نصف المدة التي يجب ان يبقاها مع فنربخشه التركي وهي 4 سنوات ثم عاد الى بلاده وبحث شهوراً عدة عن ناد حتى اهتدى الى نيولز اولد بويز)، ومارسيلو جاياردو (44 مباراة و14 هدفاً. نجم ريفر بلايت القديم والحالي لم يتمكن من فرض نفسه في الدوري الفرنسي مع موناكو ولا مع المنتخب)، وخوان ريكيلمي (29 مباراة و8 أهداف. لعب مع بوكا جونيورز ثم مع برشلونة الذي جربه ثم اعاره لفياريال. بطيء في أدائه على رغم مهاراته العالية)، وبابلو أيمار (38 مباراة دولية و7 أهداف الذي أعطي القميص الرقم 10 خلال كأس القارات صيف 2005 في ألمانيا ولم يكن هذا الرقم قد أعطي لأحد منذ مونديال 2002 ويمتاز كما يقول مارادونا نفسه بالموهبة والسرعة والقدرة على الحلول محله. مميز ولكنه يصاب باستمرار فيفقد مكانه في المنتخب باستمرار)، واندريس داليساندرو (22 دولية و4 أهداف. بطل العالم تحت 20 سنة عام 2001 وكان يعد مع خافيير سافيولا بالكثير. اعسر مثل مارادونا ولطالما امتدحه هذا الاخير. دفن نفسه مع فولفسبورج الالماني منذ 2003 ويفتش عن مكان له في اسبانيا).



بيد أن الارجنتينيين يأملون بأن يكونوا قد وجدوا ضالتهم في ليونيل ميسي لاعب برشلونة الشاب لأنه يملك الكثير، وتمكن بفضل ذلك من قطع الخطوات بسرعة في ناديه كما في المنتخب.

قبل 12 شهراً لم يكن ميسي معروفاً من قبل أحد، وبدأ صعوده في يناير/ كانون الثاني 2005 حين فرض نفسه في بطولة امريكا الجنوبية للشباب ولا سيما عندما سجل 4 أهداف في مرمى كولومبيا. وحلت الارجنتين ثالثة في البطولة فشاركت في بطولة العالم بعد 6 أشهر في هولندا لتنتزع اللقب العالمي للمرة الخامسة. وفي هولندا انتخب ميسي افضل لاعب (على غرار ما حصل لمارادونا قبل 26 عاماً في اليابان) وانتزع لقب الهداف (6 أهداف).

أصغر هداف

وحضر ميسي الى برشلونة قبل 4 سنوات، وأمتع الجميع بعروضه مع فريقي الناشئين والشباب في النادي الاسباني وكان هناك اجماع لدى الاجهزة الفنية على ان الزج به بشكل منتظم في الفريق الاول خيار غير سليم لصغر سنه. لكن بعدما قدم ما قدمه في بطولة العالم هرع مدير الكرة في برشلونة وجناحه الايسر القديم “تشيكي” بيجيريستين الى هولندا فوافق ميسي على التوقيع بالاحرف الاولى على عقد الاحتراف

الجديد.

وظهر ميسي مع الفريق الاول في مباراة استعراضية ضد بورتو عام ،2003 مثلاً، كما ظهر للمرة الاولى في الدرجة الاولى عندما لعب ضد اسبانيول بتاريخ 16 اكتوبر/ تشرين الأول 2004 لمدة 8 دقائق فقط (كان عمره 17 عاماً و3 أشهر و3 أسابيع لأنه من مواليد 24 يونيو/ حزيران 1987) مكان ديكو ثم لعب لبعض الوقت ضد اوساسونا وملقة والباسيتي وليفانتي وخيتافي.

وفي أول مايو 2005 لعب 3 دقائق ضد الباسيتي وسجل هدفين، فألغي الاول واحتسب الثاني اثر تمريرة من رونالدينيو، فبات ميسي أصغر لاعب يسجل هدفاً في تاريخ الدوري الاسباني: 17 عاماً و10 أشهر و7 أيام.

ونوه النقاد الاسبان بموهبة اللاعب الصغير القصير (1،69 م مثل مارادونا) ولكن اداريي الباسيتي احتجوا واعتبروا ان برشلونة اشرك لاعباً أجنبياً إضافياً عندما نزل ميسي أواخر المباراة ولكن الاحتجاج رفض لأن ميسي لم يكن محترفاً ولا تسري عليه قوانين المحترفين و”كوتا” المحليين والاوروبيين والاجانب.

ومع ذلك لم يستدع الجهاز الفني ميسي مرة جديدة في المباريات الاخيرة من الموسم الماضي، وقد لعب خلال الموسم الماضي كله سوى 77 دقيقة خلال 7 مباريات. وكان ذلك كافياً ليحفر اسمه في الذاكرة.

الجنسية الإسبانية

في نهاية الموسم الماضي وجد ميسي نفسه في وضع متناقض. موهبته ذاعت في كل مكان ولكنه لا يزال هاوياً ويلعب في الفريق “ب” مع امكان الاستعانة به في الفريق الاول. واذا لمع مع منتخب الشباب فإنه لم يلعب بعد مع منتخب الارجنتين الاول علماً بأنه تلقى طلباً من الاتحاد الاسباني للدفاع عن الوان منتخبه قبل سنتين (حصل هذا مع الارجنتيني تريزيجيه فوافق على طلب الاتحاد الفرنسي).

وبعد الفوز على نيجيريا 2-1 في نهائي مونديال الشباب بهولندا في 2 يوليو/ تموز 2005 سأل ميسي والده جورج: “هل أملك الوقت لألعب في مونديال المانيا ضمن منتخب الارجنتين”؟ وكان الوالد يشجع ابنه ولكنه لم يضمن شيئاً باعتبار أن المونديال لن يبدأ قبل عام واحد.

وبعد أسابيع قليلة جاء الجواب عندما ضمه المدرب خوسيه بيكرمان للعب ودياً ضد المجر في 17 اغسطس/ آب في بودابست، وهو المنتخب ذاته الذي لعب ضده مارادونا في 27 فبراير/ شباط 1977 عندما خاض مباراته الدولية الاولى ضمن صفوف الكبار.

ومع ذلك فإن الذكرى لم تكن عطرة لأن الحكم الالماني ماركوس ميرك طرد ميسي بعد دقيقة ونصف من دخوله الملعب مكان داليساندرو. بكى ميسي بيد أن بيكرمان لم يتركه واستدعاه دائماً الى المنتخب خلال تصفيات كأس العالم وفي المباريات الودية. ومع نهاية 2005 كان قد لعب 5 مباريات دولية وأمله كبير بأن يتواجد في مونديال المانيا.

ومع نهاية صيف 2005 كان الوضع معقداً في برشلونة لأنه متعاقد مع لاعبين غير اوروبيين هم رونالدينيو وايتو وماركيز ولا مكان لميسي في صفوف المحترفين. لذا، أبقاه هاوياً ليتضاءل أمله في اللعب باستمرار مع الفريق الاول ولكن اصبح أيضاً فريسة لاغراءات الاندية الاخرى. ويكفي أن يدفع أي ناد 300 الف يورو فقط ليضمه الى صفوفه.

وقبل ان يبدأ الدوري الجديد في أواخر اغسطس/ آب الماضي خاض برشلونة الدورة السنوية الودية (دورة جامبير) ولعب ضد يوفنتوس فتألق ميسي لأنه يريد أن يثأر لنفسه مما حدث قبل أسبوع واحد ضد المجر، فتلاعب بكانافارو وأشعل “كامب نو” وألهب حماسة الجمهور وكذلك حماسة فابيو كابيللو مدرب يوفنتوس الذي قال: “قدم ميسي هذا المساء أشياء لم أرها أبداً منذ اعتزال مارادونا”.

وأخرجت اندية كبيرة امثال ريال مدريد وانتر ميلان ويوفنتوس دفاتر “الشيكات”، بيد أن ميسي أكد لوالده بأنه لا يرضى عن برشلونة بديلاً. لم يكن الرحيل وارداً ولا البقاء في صفوف الفريق “ب” كهاوٍ أيضاً وكان مطلوب من برشلونة أن يتصرف.

وفي 26 سبتمبر/ ايلول تم كل شيء وجرت الرياح بما تشتهي السفن. فقد صار ميسي مواطناً اسبانياً في حين ان عائلته المتحدرة من أصول ايطالية كانت تتابع محاولاتها للحصول على جنسية الاجداد.

ووقع ميسي عقد احتراف مع برشلونة مقابل اجر سنوي بقيمة مليون يورو خلاف المكافأت ومكافأة بالقيمة ذاتها عند التوقيع مع زيادات واضحة حتى نهاية العقد عام 2014 على ان يدفع أي ناد يريد ضمه الى صفوفه 150 مليون يورو، تماماً كرونالدينيو.

تطبب في إسبانيا

وها هو الدوري الاسباني الجديد وصل الى منتصفه وقد تغير وضع ميسي جذرياً. فقد خاض 13 مباراة في الدوري (11 كأساسي) وسجل هدفاً وأهدى اثنين. كذلك لعب 4 مباريات في دوري ابطال اوروبا وسجل هدفاً مع تمريرة واحدة حاسمة.

وبات قميصه الذي يحمل الرقم (19) أحد اكثر القمصان مبيعاً، وبدأ العروض الاعلانية تنهال عليه واستضافه مارادونا في برنامجه التلفزيوني الاسبوعي. ولمس ميسي مدى شعبيته عندما توجه الى مدينته روزاريو خلال اعياد رأس السنة.

ولد ميسي في روزاريو (اقليم سانتا في) التي تقع شمال غرب بوينس آيرس. وفي سن الثالثة عشرة، عندما كان ينتمي الى نادي نيولز اولد بويز، عانى كثيراً من نقص في هورمونات النمو، وكان العلاج يكلف غالياً، الامر الذي فرض عليه التوجه الى اسبانيا حيث تعيش خالته التي كانت مستعدة لاعالته في مدينة ليريدا.

بعد ذلك، مر كل شيء بسرعة، واختبره مدرب الصغار في برشلونة، وهو المدرب المعروف كارلوس ريتشاك. هذا الاخير فوجئ بمهارات اللاعب الجديد لدرجة أنه فرض عليه توقيع التعهد باللعب مع فريقه على “فوطة طعام” مصنوعة من الورق.

وفي 2004 خلال اعلان لشركة “نايكي” ظهر ميسي وسط مجموعة من لاعبي برشلونة الشبان وغير المعروفين ثم تركزت عليه الكاميرا ليقول جملة قصيرة: “ادعى ليونيل ميسي... لا تنسوا هذا الاسم”.

وبفضل العلاج الطبي الذي تلقاه ميسي في اسبانيا بات متعافياً وإن كانت قامته قصيرة. وبفضل موهبته يبدو كل شيء جائزاً وأياً كان الموقع الذي يحتله في خط المقدمة فإنه يمثل كابوساً للمدافعين، وهو يحلم برباعية قريبة: الدوري المحلي والدوري الاوروبي وكأس ملك اسبانيا وكأس العالم ولكن... هل يقدر ميسي أن يكون مارادونا جديدا.

Star
announced FC Barcelona and Argentina star young (Lionel Messi) Islam,
depending on the location Orhan Messi said Islam with a message aimed at
peace and love. It
is good to be a Muslim because Islam is embodied in the figure is
recognized as if he was born to be a Muslim and religion is something
personal freedom can not be anyone to intervene.

He
added: I am fully convinced Bislami Being a Muslim does not mean that
at least my prime Aonqassan part of my body or the like, I hope that
change people's view after the Islamic and the private management of
Barcelona and the players and management of Argentina's national team
and his players well and others close and loving me.





Moved from Asharq Al Awsat on Wednesday (8 (_ _1427 Recep e)), quoting from the site of Orhan



And these of his life 1 file of Raneem: fishing1:



Of a sick child to the king of golf



Lionel Messi (Lionel Messi) (born June 24, 1987, in Rosario, Argentina) is an Argentine football player, playing in Barcelona.



Lionel Messi started playing at an early age with the club Newell's Boys. When
he was 11 years old, suffered from disease and lack of growth hormones,
which limits its growth, that his parents could not Ieljoh in Argentina
for the high cost of treatment, Vantgulwa to Barcelona, ​​Spain. Then try to Lionel to join FC Barcelona, ​​although only 13 years old. His
look accepted officials impressed with his skills to play with FC
Barcelona B, which he achieved many victories, a rate of more than one
goal per match. In
October 2004 participated Lionel with the first match with FC Barcelona
(Group I) against Espanyol, and was the third youngest player to play
with the first team.



Income
Lionel Messi history of the wider doors when he scored his first goal
with FC Barcelona (Group I) in front of Albacete, after a neat pass by
the famous player Ronaldinho of paid Messi lob over the goalkeeper, this
goal becomes the youngest player in the history of Barcelona score a
goal, a did not exceed 17 years.

In
2005 the opportunity was suitable for Lionel Messi to prove his star
when he was called for Argentina to youth and to participate in the
World Cup for young people and by dawned star appeared to the world when
he supported and helped the national team for the tournament after high
levels stunned everyone and is not indicative of only getting my title
of top scorer and best player to confirm the absolute superiority.



In
the same year 2005 he was young, alias (Leo) was named best young
player or the golden boy of the Journal of Sport Toto Italian,
surpassing many of the talented young Quine Rooney and Cristiano Ronaldo
and Robinho and others.



In
2006, participated with his club Barcelona in the Champions League and
supported the team well, perhaps the most famous of the meeting, the
European great collection of Barcelona with Chelsea, who was a key win
in the role of go, in the role of the second leg participated for 25
minutes after injury rear thigh muscle (adductor muscle) was unable to continue playing out a sad not being able to play in this situation.



And
reliable Argentina is largely due to the stability of form against a
decline in levels of his colleagues in the same center who plays him,
and given the star the enormous and as such a young age, so that the
Argentina coach Jose Pekerman and put it in the preliminary list SQUAD
for the 2006 World Cup even though it has not healed yet.



Messi has the promise of perhaps the best known titles (Maradona small) relative to the Argentine legend Diego Maradona.





Maradona's successor is in Barcelona 2

Lionel Messi converted from a sick child to the king is expected to football Argentina





To
choose a successor to Diego Maradona try Argentines number of stars was
not one of them "as primarily" the beginning, the first with Diego
Latorre (9 caps and one goal early nineties and was a player at Boca
Juniors), and Ariel Ortega (89 caps and 17 goals. Cooper was Games
team after the suspension Maradona during the World Cup in 1994 and
remained so until the 2002 World Cup without having to impose itself in
any of the European clubs that have defended the colors: Parma,
Sampdoria, Valencia, and remained a half-term which should be maintained
with Fenerbahce which is 4 years, then returned to his country and the
search several
months for a club until guided to Newell's Old Boys), and Marcelo
Jayardo (44 matches and 14 goals. star of River Plate, the old and the
current was not able to impose himself in the French championship with
Monaco and with the team), and Juan Riquelme (29 appearances and 8
goals. play with Boca
Juniors and then with Barcelona, ​​who knows it, and then loaned out to
Villarreal. slow in performance in spite of his unique skills), Pablo
Aimar (38 caps and 7 goals given shirt number 10 during the
Confederations Cup the summer of 2005 in Germany was not this figure has
been given to one since the 2002 World Cup The
advantage, says Maradona same talent and speed and the ability to
replace him. distinctive, but becomes constantly loses his place in the
team down), and Andres D'Alessandro (22 international and 4 goals. world
champion under 20 years old in 2001 and was regarded with Javier
Saviola a lot. Most testing such as Maradona has long praised the latter. buried himself with Wolfsburg since 2003 and looking for a place in Spain).







However,
the Argentines are hoping that they had found the holy grail of Lionel
Messi, Barcelona's young player because he has a lot, thanks to enable
it to cut steps in the club as quickly in the team.



12
months ago Messi was not known by one, and began to rise in January
2005 when the imposition of the same in the South American Championship
for young people especially when they scored 4 goals against Colombia. Argentina
and was third in the tournament took part in the World Championship
after 6 months in the Netherlands to clinch the world title for the
fifth time. In
the Netherlands, was elected the best player Messi (similar to what
happened to Maradona 26 years ago in Japan) and grabbed the title of top
scorer (6 goals).



Youngest scorer



Attended
Messi to Barcelona 4 years ago, and most enjoyable of all displays was
with my team of youth and young people in the club and there was a
consensus on the technical equipment that are thrown in a regular first
team choice but to sound to his young age. But
after he made his World Championship raced in Barcelona director of
football and the old left wing, "Czech" Bejeresten Messi to the
Netherlands, he agreed to sign their initials on a professional



New.



Appeared
Messi with the first team in an exhibition match against FC Porto in
2003, for example, as shown for the first time in the first division
when he played against Espanyol on 16 October 2004 for a period of 8
minutes (he was 17 years, 3 months and 3 weeks for it born 24 June 1987) The place of Deco and then played for some time against Osasuna, Malaga and Albacete and Levante and Getafe.



In
May 2005 the first play against Albacete 3 minutes and scored two
goals, was canceled the first and the second the referee following a
pass from Ronaldinho, Messi, making them the youngest player to score a
goal in league history: 17 years and 10 months and 7 days.



He
noted critics Spaniards talented player small, short (1.69 m like
Maradona), but administrators Albacete protested and considered that the
Barcelona fielded a player foreigners additional when he came Messi
late in the game, but the protest was rejected as Messi was not
professional and do not apply the laws of professional and "quota" of
local and European and foreigners.



However,
did not call a technical device Messi once again in recent games of
last season, has played through all of last season only 77 minutes in 7
games. And that was enough to etch his name in memory.



Nationality Spanish



At the end of last season, Messi found himself in a paradoxical situation. Publicized
talent everywhere, but still an amateur and play in the team "B" with
the possibility of the use of tags in the first team. If
the work with the youth team, it has yet to play with Argentina the
first note he had received a request from the Spanish to defend the
colors of its team two years ago (this happened with Argentina
Trezeguet, he agreed to the request of the French).



After
the victory over Nigeria 2-1 in the Youth World Cup final, the
Netherlands, July 2, 2005 Messi and asked his father, George: "Do you
have the time to play in the World Cup in Germany, Argentina"? The father encourages his son but did not guarantee anything, as the World Cup will not begin before one year.



A
few weeks later the answer came when combined with coach Jose Pekerman
to play a friendly against Hungary on 17 August in Budapest, which is
the same team that played against Maradona February 27, 1977 when the
first international match played in the ranks of adults.



However,
the anniversary were not fragrant because the German referee Markus
Merk Messi was sent off after a minute and a half from entering the
stadium Place D'Alessandro. Cried
Messi Pekerman, however, did not always leave him and summoned him to
the team during the World Cup and in friendly matches. With the end of 2005 had played 5 games and the international hope that resides in the great World Cup in Germany.



With
the end of the summer of 2005 the situation was complex in Barcelona he
has a contract with the non-European players are Ronaldinho, Eto'o and
Marquez is no place for Messi in the professional ranks. So,
kept him an amateur to play in the waning hope down with the first team
but has also become prey to the temptations of other clubs. It is enough to pay any club only 300 000 euros to join it to its ranks.



Before
we begin the new league in late August last played Barcelona annual
session friendly (Session Gambier) and played against Juventus impressed
Messi because he wants to avenge himself, which happened one week ago
against Hungary, manipulative role Bakanavarro and set "Camp Nou" and
roused the enthusiasm of the public as well as the enthusiasm Juventus
coach Fabio Capello, who said: "Messi made this evening, things had not
seen her ever since the retirement of Maradona."



And
taken out big clubs like Real Madrid and Inter Milan and Juventus, the
books of "checks", but that Messi has assured his father that he is not
pleased with Barcelona as a substitute. Did not leave on the table and stay in the team "B" as an amateur and was also required to act in Barcelona.



On September 26 has been everything and took the winds blow ships. Messi
has become a citizen of Spain while his family, descendants of Italian
origin were pursuing efforts to acquire the nationality of ancestors.



Messi
and signed a professional contract with Barcelona for a fee, an annual
one million euros otherwise rewards and reward the same amount when
signing up with the increases and clear until the end of the contract in
2014 to be paid in any club wants to sign him to its ranks of 150
million euros, just Krondinio.



Ttabb in Spain



Here is the new league arrived in the middle of the development has changed radically Messi. Has played 13 games in the league (11 similar fate probably awaits) and scored a goal and gave the Mon Also played 4 games in the Champions League and scored a goal with a pass and a crucial one.



Pat
and his shirt, which bears the number (19) one more selling T-shirts,
and began advertising offers coming in and hosted by Maradona in his
weekly television show. Messi and touch over his popularity when he went to his hometown of Rosario during the New Year.



Messi was born in Rosario (Santa Fe province), which is located northwest of Buenos Aires. At
the age of thirteen, when he belonged to the club Newell's Old Boys,
suffered greatly from lack of growth hormones, and the high treatment
costs, which he is obliged to go to Spain, where his aunt lives that
were ready to support him in the city of Lerida.



After that, all went very quickly, and experienced young coach in Barcelona, ​​a coach known as Carlos Richak. The
latter was surprised by the skills of the new player to the extent that
he is obliged to sign the pledge to play with his team for the "towel
food" made from paper.



In
2004, during the announcement of the company "Nike" Messi appeared
among a group of young players from Barcelona and is well-known focus of
the camera and then to say a short sentence: "Lionel Messi is claimed
to ... Do not forget that name. "



Thanks to medical treatment received in Spain Messi is recovering, although short stature. Thanks
to his talent seems everything is permissible, and whatever place he
occupied in the line made it a nightmare for defenders, he is dreaming
Qualifiers nearby: the domestic league and the Euroleague and the King's
Cup and the World Cup, but ... "Can Messi Maradona to be new.


نديم ، الحب ، برنامج ، تحميل ، دليل ، مسلسل ، انشوده ، جديد ، كامل




الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
 
Lionel Messi, the player announces his conversion to Islam
الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
منتديات نديم الحب | Forums Nadim love | :: المنتديات الاسلاميه والدينيه | Islamic forums | :: القسم الاسلامي العام | General Islamic Forum | :: قسم المواضيع الاسلامية باللغات الاخرى-
انتقل الى:  
المواضيع الأخيرة
» شركة البيوت للخدمات المنزلية
Lionel Messi, the player announces his conversion to Islam Emptyالأحد نوفمبر 10, 2019 1:31 pm من طرف شركة البيوت

» شركة كشف تسربات المياه شرق الرياض
Lionel Messi, the player announces his conversion to Islam Emptyالأحد نوفمبر 10, 2019 12:54 pm من طرف شركة البيوت

» جهاز كشف التسربات المياه
Lionel Messi, the player announces his conversion to Islam Emptyالأحد نوفمبر 10, 2019 12:47 pm من طرف شركة البيوت

» شركة كشف تسربات المياه بالرياض 0501016508 شركة ابيار
Lionel Messi, the player announces his conversion to Islam Emptyالأربعاء نوفمبر 06, 2019 7:35 am من طرف شركة البيوت

» شركة كشف تسربات المياه بالرياض 0500205720
Lionel Messi, the player announces his conversion to Islam Emptyالأربعاء نوفمبر 06, 2019 7:32 am من طرف شركة البيوت

» شركة كشف تسربات المياه بالرياض
Lionel Messi, the player announces his conversion to Islam Emptyالأربعاء نوفمبر 06, 2019 7:26 am من طرف شركة البيوت

» شركة نقل عفش بالرياض
Lionel Messi, the player announces his conversion to Islam Emptyالأربعاء نوفمبر 06, 2019 7:07 am من طرف شركة البيوت

» شركة نقل عفش بالرياض | شركة البيوت
Lionel Messi, the player announces his conversion to Islam Emptyالأربعاء نوفمبر 06, 2019 6:48 am من طرف شركة البيوت

» موقع الحجز الإلكتروني لجوازات مأرب - حجز موعد حضور
Lionel Messi, the player announces his conversion to Islam Emptyالإثنين نوفمبر 04, 2019 9:47 pm من طرف نديم الحب

» بي في بي ان 2019 لكسر البروكسي و فك الحجب
Lionel Messi, the player announces his conversion to Islam Emptyالإثنين نوفمبر 04, 2019 10:20 am من طرف نداا

» شركة مكافحة حشرات بالرياض
Lionel Messi, the player announces his conversion to Islam Emptyالسبت نوفمبر 02, 2019 2:53 pm من طرف ريحانة ابيها

» شركة رش مبيدات بالرياض
Lionel Messi, the player announces his conversion to Islam Emptyالسبت نوفمبر 02, 2019 2:52 pm من طرف ريحانة ابيها

» شركة تنظيف كنب بالرياض 0538156829
Lionel Messi, the player announces his conversion to Islam Emptyالسبت نوفمبر 02, 2019 2:47 pm من طرف ريحانة ابيها

» شركة تنظيف سجاد بالرياض 0538156829
Lionel Messi, the player announces his conversion to Islam Emptyالسبت نوفمبر 02, 2019 2:45 pm من طرف ريحانة ابيها

» شركة تنظيف بالرياض
Lionel Messi, the player announces his conversion to Islam Emptyالسبت نوفمبر 02, 2019 2:44 pm من طرف ريحانة ابيها

» شركة كشف تسربات المياه بالرياض 0538156829
Lionel Messi, the player announces his conversion to Islam Emptyالسبت نوفمبر 02, 2019 2:43 pm من طرف ريحانة ابيها

» شركة عزل بالرياض 0538156829
Lionel Messi, the player announces his conversion to Islam Emptyالسبت نوفمبر 02, 2019 2:39 pm من طرف ريحانة ابيها

» شركة تنظيف منازل بابها
Lionel Messi, the player announces his conversion to Islam Emptyالسبت نوفمبر 02, 2019 12:22 pm من طرف ريحانة ابيها

» شركة تنظيف بالرياض
Lionel Messi, the player announces his conversion to Islam Emptyالسبت نوفمبر 02, 2019 12:08 pm من طرف ريحانة ابيها

» شركة عزل اسطح بالرياض 0501016508
Lionel Messi, the player announces his conversion to Islam Emptyالسبت نوفمبر 02, 2019 11:36 am من طرف ريحانة ابيها

سوق تطبيقات أندرويد وايفون على التليجرام :
،1،2،3،4،5،6،7،8،9،10،11،1213،14،15،16،17،18،19،20،21،22،23،24،25،26،27،28،29،30،31،32،33،34،35،36،37
38،39،40،41،42،43،44،45،46،47،48،49،50،51،51،52،53،54،55،56،57،58،59،60،61،62،63،64،65،66،67،68،69،70
71،72،73،74،75،76،77،78،79،80،91،92،93،94،95،96،97،98،99،100،101،102،103،104،105،106،107
feed2 feed3 feed4 feed5 feed1 feed6 feed7 google yahoo Bing


هذه الرسالة تفيد أنك غير مسجل . Welcome To Forums Nadim Love

و يسعدنا كثيرا انضمامك الينا ^_^

للتسجيل اضغط هـنـا